28 listopada 2014

Ważne informacje




Hej!
   Przychodzę do was z wieloma informacjami... Tjaaa... wieloma, z tych wielu wybiorę kilka tych najważniejszych. DOBRA !!!!!!!! Koniec z gadaniem! Przechodzę do tego co mam do powiedzenia.



      Postanowiłem zawiesić bloga... tak zawiesić z kilku ważnych spraw.



  •  pierwszą z nich jest brak czasu, nie mam go zbytnio bo mam szkołę.
druga sprawa to KOPIARA!!!!

 Tak, dobrze przeczytaliście - kopiara. Skopiowała całe opowiadanie. Nie wiem jak tak można, pisałem tę historię nawet o 4 nad ranem. 
 Tutaj 2 dowody: 

 SKOPIOWANA NAZWA BLOGA:
                        kopia



                                               oryginał:




 Oto pierwszy dowód - skopiowana nazwa bloga i bezczelny opis - to moje własne.  Śmiać się chce.

 Kolejny dowód:

 SKOPIOWANE ROZDZIAŁY -  fragment rozdziału nr. 5 :

KOPIA

 ORYGINAŁ:

  
  oto dowody jak mi nie wierzycie to zerknijcie >tutaj<.




 A teraz o zawieszeniu: tutaj jest test specjalnie dla was. DZIĘKUJE mojej zajebistej przyjaciółce, Kasi.  >tutaj< .  

 A! I zapraszam na bloga mojej koleżanki, bardzo fajne opowiadanie tam będzie, jest na razie tylko prolog, ale już zajebiste.  >War is inevitable...<



 Tyle !  Do może następnego posta, :)

2 komentarze:

  1. Nie myślałam, że naprawdę zawiesisz bloga. Sądziłam, że po prostu zmienisz adres strony, żeby ta kopiarka nie pisała tego, co Ty. A co do szkoły. Ja też mam. Nie starcza mi czasu na napisanie porządnego rozdziału. Ale to robię, bo to kocham. Więc jeśli to kochasz, to powinieneś robić wszystko, by pisać choć kilka zdań dziennie. Ale mimo wszystko, rozumiem. Każdy potrzebuje czasu. W końcu ja też niezbyt często piszę. Zwłaszcza, że w tym roku dochodzi mi ukończenie podstawówki = sprawdzianu szóstoklasisty. Poza tym, mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do pisania, bo opowiadanie było za*ebiste.

    Pozdro!
    ~ Halley S.

    PS. Dzięki, że dałeś linkacza do mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, bardzo fajny jest twój blog. Napewno wróce do pisania, ale jak ta menda usunie tamten blog :)

      Usuń