11 maja 2014

Rozdział 01

-Mamo, dlaczego nie możemy wrócić? Ja się pytam dlaczego? Minęło już 3 lata! Na pewno każdy zapomniał.-powiedziałam
-Nie Maddy! Nie możemy wrócić!-powiedziała moja mama
-To wszystko przez twojego męża! Chciało mu się chorować na wątrobę! Przez was opuściłam przyjaciół i Rhydiana!-krzyknęłam i pobiegłam do mojego pokoju. Jak oni mogli to zrobić? Ja się pytam, jak?
  ***
Siedzę cały dzień w pokoju i słucham od jakichś czterech godzin muzyki. Muzyka to dla mnie ukojenie. Ciekawa jestem co oni tam robią? Czy pamiętają mnie? Postanowiłam wejść na Facebook'a. Długo tam się
nie logowałam. Zalogowałam się i pierwsze co to rzucił mi się w oczy
czat i zielona kropeczka obok imienia.... Shann Kelly.... Chciałam do niej napisać ale mnie uprzedziła.

 SHANNON : ,,Maddy, hej!!!!!!!"
 MADDY : ,,Hej Shann"
 SHANNON : ,,Co tam u ciebie?"
 MADDY: ,,Nic ciekawego. Pokłóciłam się z mamą"
 SHANNON : ,,Nie pytam dlaczego. U nas też nic ciekawego. Zapodam ci newsa."
 MADDY :,,Zapodawaj"
 SHANNON :,,Jestem... z Tomem!!!"
 MADDY :,,Aaaa wiedziałam że kiedyś to się stanie :* ♥♥♥♥"
 SHANNON : ,,Dobra idę już bo idziemy na plaże"
 MADDY :,,To pa. I nie mów że ze mną pisałaś"
 SHANNON: ,,Okej. Papa ♥"

 Po skończonej rozmowie wylogowałam się i wyłączyłam laptopa.Wieczorem zeszłam na kolacje.
-Maddy porozmawiamy? Mamy ci coś do powiedzenia.-powiedzieli
-Co??-spytałam bez entuzjazmu
-Po wakacjach.... Wracamy... Do Stoneybridge.-powiedzieli. Mam wielki zaciesz w sercu.
-To fajnie!!!-krzyknęłam
  ***
Poszłam spać o 1 w nocy. Nie mogę zasnąć po tej wiadomości. Za 5 tygodni wróce do nich.........

 >,<
Oto i proszę państwa rozdział 1. Co sądzicie? Mam nadzieje że fajny ^.^
 do następnego ;****\Dieg
Witam xD Jak widzicie 1 rozdział po długiej przerwie ale jest ;) Mniej samej się podoba .Dobra czekamy na komentarze .Do 2 :****~~ Vercia :**

14 komentarzy:

  1. Świetny rozdział!!!!!!!!!! Maddy wraca do StoneyBridge, ale zacierz na mojej mordce!!!!!!!! ^,^ Maddian powróci ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhhh ;**** piękny rozdział!!!!!!!! Czekam aż napisze Weronika rozdział!!!! Czytam jej blog leonetta-fanfaction i przyznam że pięknie pisze!!!!!! ROZDZIAL BARDZO FAJNY!!!!! MADDIE WRACA!!!!!!! ^.^ Czekam na neeexxxt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne!!!!!!!!!!! Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sobie nie ma szału, trudno czytać coś, co nie ma opisów. I pozostaje kwestia stylistyki. Interpunkcja beznadziejna, słownictwo słabo rozwinięte; w tym brak opisów. Brak logicznego myślenia! Skoro w wypowiedzi jest wykrzyknik to nie 'powiedziała' tylko krzyknęła. Spam kropkami i wykrzyknikami, znakami zapytania to nie jest coś czym można zwabić prawdziwych czytelników. Poza tym, jak Maddy może nie martwić się o swojego ojca? To nie Maddy. "Zaciesz"? Nie jak już radość, uśmiech. Całość jest beznadziejna. Czekam na następny licząc, że się to wszystko poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestań człowieku! Jak taka mądra jesteś to zacznij sama pisać opowiadanie! A nie kogoś spamujesz. Beznadzieja z ciebie -,-. Dawaj pisz bloga, chętnie sobie też pospamuje pisaniem co nie tak robisz.! Wiesz że to jego blog, jego opowiadanie? Jego opowiadanie to Maddy może być jaka chce; dziwka, striptizerka, dziewica itp.... nie sądzisz że takie "uwagi" kogoś mogą wkurwiać?!

    Nie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Opowiadanie składa się z opisów poniekąd, a skoro się pisze już takie opowiadanie to chyba jakieś prześwietlenie musi być? Korekta chociaż, bo jeśli chcesz pisać to w pewnych momentach, starasz się zbliżać do perfekcji. Spokojnie człowieku, nie musisz tutaj klnąć, bo kultury to ty tutaj nie wykazujesz. Skoro pisze opowiadanie o Wolfblood to jakieś elementy jedna muszą pozostać. Piszę już bloga, jeśli musisz wiedzieć i ludziom się podoba, także jak na razie nie mam sobie nic do zarzucenia. Ze spokojem pozdrawiam,
    Astoria P.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak weszłam na twój profil google to żadnego posta nie widziałam ;)
    A on może sobie rozpracował wszystko inaczej, pisze jak chce? Serio masz bloga??? Daj linka!!!!!! Pospamuje sobie tak jak ty jego ;*****.
    Kulture mam, spoko, ale dla osób którzy są normalni a nie pouczają innych!!!!!!!!

    W dalszym ciągu Nie pozdrawiam :*******

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem normalna, a to, że daję mu wskazówki powinno być uszanowane. Chyba nie rozumiesz słowa 'krytyka' lub 'opinia'. Spam to są wasze komentarze: ":3, świetna notka". Zero wyrażania opinii, to zresztą poboczny temat. Uspokój się, każdemu podoba się co innego. Dałam pewne wskazówki, które pomogą mu wzbogacić opowiadanie. Nie wiem czy to coś złego. Widocznie dla ludzi "normalnych" takich, jak ty to jest wcielenie zła i przekleństwo. No nic nie będę się prosić, przykro mi, że tylki 10 latki czytają to opowiadanie i takie koxy są. :) Pozdrawiam,
    Astoria P.

    OdpowiedzUsuń
  9. To możesz mieć :**** pewnie się boisz udostępnić posty bo ktoś będzie też krytykował. A ty "mądralo" możesz mi na maila wysłać: dagmara31x@gmail.com ciekawa jestem czy się odważysz :3.
    I do twojej wiadomości ty masz 10 lat bo ja jestem pewna że mam 18 lat :3.
    Teraz to moge powiedzieć że pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę się odważyć dać linka tutaj ;) Ale jak ktoś nie umie uszanować opinii i zachowuje się jak dziecko to twój problem. Masz i się ciesz. amu-ikuto-thoughts-destination.blogspot.com lub na oneta gdzie był najpierw amu-ikuto-thoughts-destination.blog.pl
    P.S ja przynajmniej nie piszę z Anonima ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie.... niektóre przeglądarki komórkowe w tym ta z której korzystam teraz (Opera Mini) zosały po prostu wyłączone i można tylko korzystać tak: czytać i komentować anonimem ;> chyba o tym nie wiesz bo przesiadujesz tylko na kompie :*
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. Przestań spamować =3 Wiesz kotek, są takie wynalazki jak smartfony i z nich również można pisać jako konto Google. ;) Koniec, spać. Dobranoc ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolege moge spamować :***
    Kochanie... posiadam smartfona z tą przeglądarką właśnie a Samsung wyłączona jest ;)))
    Ja z nim prowadze czasem coś takiego jak Wzruszający Rekord w piątek od godziny 20 do 6 rano więc moge 24 h siedzieć i muze słuchać. Coś ci powiem ale e-mail podaj to ważne :****

    OdpowiedzUsuń